#179 Cargo Bike Festival w Krakowie – Jak Wyglądał Zlot?
To nie tylko opowieść, ale prawdziwy festiwal rowerowych pasji i innowacji, który warto przeżyć z nami! Włączcie wideo i dajcie się porwać tej niesamowitej atmosferze!
W najnowszym odcinku podcastu w wersji wideo zabieramy Was na wyjątkową podróż przez to co działo się na X Ogólnopolskim Zlocie Rowerów Towarowych, który odbył się w Krakowie! Zobaczycie pełną relację z tego niezwykłego wydarzenia – od Wielkiego Towarowego Przejazdu Rowerowego przez ulice miasta, aż po emocjonujące zawody i panele dyskusyjne o przyszłości miejskiej mobilności.
Partnerem nagrań podczas Zlotu jest L’emir ŠKODA Dąbrowa Górnicza http://lemir.com.pl
Marzysz o rowerowej przygodzie w miejscu, gdzie słońce świeci niemal codziennie? Wypożyczalnia rowerów CostaBlanca Cycling zaprasza do hiszpańskiego Calpe!
Oferujemy: rowery, hotele, apartamenty, wyjazdy integracyjne, transfery lotniskowe, usługi mechanika rowerowego i wiele innych. Zostaw za sobą kapryśną polską pogodę i ciesz się jazdą na rowerze pod hiszpańskim niebem. Nie czekaj! Zarezerwuj wyjazd (dla siebie, dla grupy) już teraz!
Zajrzyj na naszą stronę www.costablanca.cc lub napisz na WhatsAppie: +34 663 266 295.
Możesz też zdecydować się na wsparcie podcastu w serwisie Patronite. Wystarczy, że klikniesz link:








Słuchając dwóch rozmów dotyczących festiwalu cargo i dopłat do towerów elektrycznych zastanowiło mnie skąd pewność, że dopłaty trafią do rowerzystów miejskich / wiejskich? Czy my już to wiemy?
Byłoby super gdyby ustawa była zapisana w ten sposób by dopłata była rzeczywiście do rowerów miejskich. Dałoby się to zrobić (niski skok amortyzatora, pełne błotniki, nie wiem trzeba by pokombinować). Tak będzie w przypadku rowerów cargo, które kupi niewielka liczba osób.
Nie znam ustawy, ale obawiam się, że skorzysta grupa który jakiś czas temu skorzystała na dopłatach do "Tesli", teraz będą mogli sobie powiesić na haku elektrycznego fulla 😉 . No i Tesle albo SUVy nadal będą wjeżdżać do centrum. Jak statystyki się zmienią to odszczekam 😉 Reasumując dopłaty trafią do najbogatszych i rowerzystów cargo (ale tych jest garstka).
Nie wiem skąd złudzenie, że ktoś ze średnią krajową będzie chciał kupić rower za 10K i wtedy może dostać 5K zwrotu. Nadal musi wysupłać te 5k, no może się skusi. Z tego co obserwuję po mieście to raczej ludzie na gorszych rowerach przerabiają kilkunastoletnie rowery przy pomocy chińskich zestawów. Koszt 2,5-3K i wygląda strasznie... No, ale przynajmniej nikt nie ukradnie spod biedronki. Czasy gdy katalogowy rower miejski kosztują 10-15k, a nie mamy schowków i garaży by je przechowywać są absurdalne :/
Pozdrawiam ;)